Проєкти

Пневматичне транспортування кукурудзяного крохмалю
Відстань транспортування, м 200
Продуктивність лінії, т/год не менше 22
Питома витрата стисненого повітря, нм3/т 15
Середній обсяг споживання стисненого повітря, нм3/хв 2,5
Питомі витрати енергії на тонну крохмалю, кВт-год/т 1,35
Загальне споживання електроенергії (при 10 т/год), кВт-год 13,5

Пневмотранспорт кукурудзяного крохмалю

Алгоритм роботи системи вакуумного завантаження з подальшим пневмотранспортуванням матеріалу на базі насоса “Бівер 5000Б”

Для завантаження крохмалю в камерний насос, бункер обладнаний пневмошаровим затвором, з’єднаним магістраллю діаметром (Ду) 200мм подачі матеріалу в камерний насос.
Випускний конус бункера розташований нижче за врізання магістралі подачі матеріалу в насос на ~ 3 метри.
Для компенсації цього перепаду висот камерний насос обладнаний вакуумною установкою.

Створюючи необхідне розрядження всередині насоса (до (–) 10,15кПа) і керуючи пневмошаровим затвором здійснюється пневматичне завантаження крохмалю в насос.
Для забезпечення надійності та довговічності роботи повітряного фільтра фаза створення розрядження в насосі та фаза завантаження насоса крохмалем виконуються по черзі.
Це дозволяє відкачувати з насоса відносно чисте (слабко запилене) повітря та не забивати пилом крохмалю фільтруючий елемент.

Додатково до цього, після кожного завантаження насоса проводиться пневматичне очищення картриджів фільтра.
Розрахунковий час завантаження камерного насоса становить 2,5 хвилини.
Продуктивність завантаження – 1 тонна/хвилину.

Обладнання виконане зі сталі 08Х18Н10 (AISI – 304)

 

 

Пневмотранспортування зернових культур

Пневмотранспорт зерна

Завданням розробленої системи пневмотранспорту є пневматична передача зерна, отриманого через транспортер та норію з приймального бункера вивантаження зерновозів,
в один із восьми силосів на відстань до 60 метрів з перепадом висот до 20 метрів з продуктивністю не менше 100 т/год.

Система пневматичного транспортування борошна
Параметри системи Од. вим. Кількість
Питома витрата стисненого повітря всім обладнанням Р=0,2-0,3МПа (при насипній щільності борошна – 590кг/м3) нм3 6-10
Час транспортування однієї партії борошна об’ємом 0,2 м3(118 кг) одним насосом сек 30-40
Пікове споживання стисненого повітря  Р=0,2-0,3 нм3/хв 1,1
Середнє споживання стисненого повітря Р=0,3МПа
(при продуктивності 40 т/год) всією системою
нм3/година 12-20
Продуктивність компресорної станції Р=0,7МПа л/хв 600
Ресівер 3х0,9м3 шт 1
Сумарні питомі витрати електроенергії на транспортування однієї тонни борошна кВт-година/т 0,6-0,9

Пневмотранспорт борошна

Система пневматичного транспортування борошна від млинів у видатковий бункер на фасування виконує такі функції:

• Пневматичне транспортування борошна трубопроводом на відстань до 30 метрів, зі швидкістю 2-3 метри в секунду, з продуктивністю до 2 тонн на годину

• Витратний бункер циклонного типу забезпечує накопичення борошна в обсязі 3-х тонн (1,5 години безперервної роботи цеху помелу)

 

 

• Аспірацію стисненого повітря для транспортування борошна

• Повністю автономна автоматична робота пневмотранспортної системи з можливістю узгодження спільної роботи обладнання цеху помелу.

Порт. Завантаження до суду

Лінія пневматичного завантаження корабля для навальних вантажів продуктивністю 200 т/год на відстані 200/400/600 метрів від складу готової продукції.

Опис роботи завантажувача:

Пневматичне завантаження корабля проводиться за рахунок транспортування матеріалу по трубі Ду 200(250/300)мм на відстань до 50 метрів на малій швидкості (1-2 м/с) у щільному шарі (щільність потоку 0,7-0,9 г/см3) за рахунок невеликого об’єму стисненого повітря (1,8-2,2 м3/т) низького тиску (0,1-0,15 МПа).

Завантаження матеріалу в трюм корабля здійснюється з пневмокамерного насоса об’ємом 20м3 через гнучку трубу Ду200(250/300)мм і розташований на кінці труби телескопічний завантажувач. Позиціонування телескопічного завантажувача в трюмі корабля проводиться через підйомний кран, що самомонтується POTAIN серії IGO32 вантажопідйомністю 4 тонни і виносом стріли – 30м.

Якщо склад матеріалу знаходиться на відстані від причалу, транспортування матеріалу до місця завантаження проводитиметься додатковими камерними насосами, послідовно з’єднаними до пневмотранспортної лінії.
Видалення причалу може бути будь-яким.

Витрати енергії на транспортування ~ 5 кВт/т•км
Продуктивність пневматичного завантажувача
може бути значно вищим (до 1000 т/год).
Продуктивність однієї лінії завантаження до 250т/год.
Кількість ліній завантаження від 1 та вище.

Система розподілу кормів осетрового комплексу

Система розподілу кормів осетрового комплексу на основі пневмотранспорту, з підсистемою відділення та повернення пилу кормів у виробничий процес.

Система годування осетрового комплексу складатиметься з наступних частин:

1. Завод з виробництва кормів із силосами готового насипного корму різних фракцій та пристроєм завантаження транспортної системи 1-го рівня.
2. Транспортна система 1-го рівня від бункерів складу готової продукції комбікормового заводу до добових накопичувальних бункерів лінії кормороздачі блоків виростних басейнів (БВБ).
3. Транспортна система 2-го рівня від добових накопичувальних бункерів лінії кормороздачі до накопичувальних бункерів роботизованих кормороздавачів БВБ.
4. Роботизовані кормороздавачі для розподілу корму по басейнах БВБ заданого виду корму, обсягу, кількості разів годування на добу.

 

Лінія пневмотранспорту соєвого білкового концентрату (СБК)

Пневмотранспорт СОІ (соєвого білкового концентрату)

Лінія пневматичного транспортування соєвого білкового концентрату (СБК) на відстань 400 метрів із заявленою продуктивністю 10 т/год

Технічні характеристики лінії

Питома витрата стисненого повітря нм3 26
Середній обсяг споживання стисненого повітря нм3/хв 4,03
Питомі витрати енергії на тонну СБК кВт-година/т 2,34
Загальне споживання електроенергії (при 10 т/год) кВт-година 23,4

Залишіть заявку та дізнайтесь точну вартість обладнання:

Запит техніко-комерційної пропозиції