Проєкти

Енергоефективний прирейковий склад цементу

Ми пропонуємо послуги індивідуального проектування, постачання обладнання та інше можливе сприяння у будівництві та запуску комплексу перевалки цементу та інших сипучих матеріалів. Підприємства, які впровадили у свій виробничий ланцюжок дані технології роботи з сипучим матеріалом, стали споживати в 5-10 разів менше електроенергії, це значне зниження витрат, спрямованих на вирішення завдань перевалки, транспортування та зберігання матеріалу.

Пневмотранспортування цементу

Працюючи з цементом на основі принципів “Технології пневмообладнання”, вдалося досягти значного зниження обсягу використовуваного стисненого повітря для його транспортування, разом з тим підвищивши ефективність виробництва. Так, наприклад, питома витрата стисненого повітря, при транспортуванні цементу (насипною щільністю – 1,2 м3/т) у щільному шарі насосами “Бівер”, знижена в порівнянні з конкурентами більш ніж у 5-8 разів, і коливається в районі 6- 9 нм3/т кубів нормалізованого повітря на тонну на відстані 100м. та продуктивності 120 т/год. Робочий тиск у цьому випадку становить від 0,2-0,3 МПа, а енерговитрати приблизно дорівнюють – 0,7 – 1,2 кВт-год/т.

 

 

Основні конкурентні переваги системи пневмотранспортування насосами «Beaver», що працюють на основі принципу «Технології пневмообладнання»

Пневмокамерний насос і обладнання, що входять до складу лінії, варто розглядати не як окремі об’єкти, а як єдину «систему пневмотранспорту», ​​в яку входить як сам насос, так і транспортна магістраль з усіма її елементами і вузлами, що мають, іноді, вирішальне значення у процесі пневмотранспорту матеріалу. Принципова відмінність даної системи пневмотранспорту, від інших і схожих за назвою, полягає у способі переміщення матеріалу у трубі. Пневмокамерні насоси «Бівер» переміщують матеріал трубою у щільному шарі зі швидкістю 1-3 м/с, залежно від матеріалу. Реалізація цього процесу, в порівнянні з іншими способами переміщення сипких матеріалів, тягне за собою низку серйозних переваг, у тому числі:

  1. У рази знижена витрата повітря, більше ніж у 5 разів, на транспортування матеріалу в порівнянні з аналогічними способами пневмотранспорту, як наслідок економія на споживанні енергоресурсів та висока окупність залежно від продуктивності.
  2. Можливість використання компресорного обладнання з невисокою продуктивністю.
  3. Зведений до мінімуму абразивний вплив на елементи та вузли трубопроводу (в сотні разів порівняно із струменевим пневмотранспортом), немає необхідності в придбанні «абразивостійких відводів», як наслідок, дуже високий показник збереження фізичних та механічних властивостей матеріалу після закінчення процесу транспортування.

Надійність роботи всієї системи пневмотранспорту зросла, у тому числі, за рахунок зниження швидкостей переміщення матеріалу в трубі в десятки, а то й сотні разів, і, як правило, збільшеного ресурсу роботи обладнання на знос.


Обладнаний приямок для перевалки сипких матеріалів

Інноваційний залізничний приямок для перевалки цементу, зерна та інших сипучих матеріалів з вагонів типу “хопер”, спроектований на основі нової технології пневмотранспорту сипучих матеріалів.

Короткий опис:

Вивантаження цементу з вагона здійснюється в приймальний бункер об’ємом до 60м3.

Далі, через чотири пневмо-шарові затвори “Аero С”, або безпосередньо через завантажувальні патрубки, матеріал надходить в один або кілька пневмокамерних насосів “Beaver” об’ємом від 1м3.< /span>

У деяких випадках, транспортування цементу з насоса в силос, що здійснюється в щільному шарі* трубопроводом Ду 80 – 200 мм., проводиться через врізання у випускний конус цього силосу (методом “нижньої врізки”). При цьому питома витрата нормалізованого повітря може коливатися в районі від 1,5 до 6 нм3/т тиском 0,05 – 0,3 МПа. Питомі витрати електроенергії у разі, приблизно, рівні ~ 0,4-0,9 кВт-год/т. Зазначимо, що можна використовувати будь-який доступний спосіб подачі матеріалу на склад.

Ангар, приймання та обслуговування залізничного складу, може обладнатися системами витяжки та очищення забрудненого повітря – аспірацією.

* – Тільки насоси “Beaver”, реально здійснюють, на практиці, транспортування матеріалу в щільному шарі, зі швидкістю руху матеріалу по трубі до 1-3 м/с. /span>

Прирейковий склад сипучих матеріалів об'ємом до 500 т.

     загальною продуктивністю від #302b28; 30 до 240 тонн на годину, сумарним енергоспоживанням від 50 кВт-год.

Основні параметри: 

  • Собівартість  приймання, зберігання та відвантаження – 20-30 руб./т.
  • Споживана потужність – від 50 кВт/год.
  • Питомі витрати електроенергії при розвантаженні вагонів, в межах – 0,9-1,2 кВт-год на тонну.
  • Пропускна здатність – від 30 до 240 т/год.
  • Обсяг складу зберігання – до 500 т.
  • Одночасне розвантаження – 1-2 вагони, з двох приямків.
  • Одночасне відвантаження – 2-4 автоцементовози.

 Комплектація складу цементу:

  • Пневмокамерний насос “Beaver”, об’ємом від 0,5 до 5 м3, в кількості від 1 до 4 шт.
  • Затворні механізми та транспортні клапани/засувки – від 3 шт.
  • Блок пневмоуправління та автоматики ШУПКН 20-50 – 1-4 шт.
  • Приймальний бункер об’ємом від 55 м3 – 1шт.
  • Віброконус у зборі – від 4 шт.
  • Опорні металоконструкції залізничного прольоту – комплект.
  • Система “Aero C” – 4шт. (за потребою).
  • Система “Aero C+” – 2шт. (за потребою).
  • Ангар з металоконструкцій для приймання вагонів  – 1шт.
  • Система ефективної аспірації виробництва – 1 шт. (за проектом).
  • Сілоса від 80 м3. – 2-6 шт.
  • Опорні металоконструкції складу – 1 шт. (за проектом).
  • Побутові та технічні приміщення – 1 шт. (за згодою).
  • Система аспірації приймальних ємностей – комплект.
  • Елементи та вузли трубопроводу Ду 80-200мм. – комплект (за проектом).
  • SCADA система необхідного рівня доступу – комплект.
  • Компресорна установка продуктивністю від 5 м3/хв, тиском Р=0,8 МПа – від 1шт. (за згодою).
  • Ресівер/повітрозбірник об’ємом від 0,9 до 20 м3 – від 1шт.

 

Прирейковий склад сипучих матеріалів об'ємом до 1000 т.

 Склад цементу об’ємом до 1000 тонн, на базі пневмокамерного насоса нового покоління “Beaver ” , загальною продуктивністю від 30 до 240 тонн на годину, сумарним енергоспоживанням від 50 кВт-год.

Основні параметри: 

  • Собівартість  приймання, зберігання та відвантаження – 20-30 руб./т.
  • Споживана потужність – від 50 кВт/год.
  • Питомі витрати електроенергії при розвантаженні вагонів, в межах – 0,9-1,2 кВт-год на тонну.
  • Пропускна здатність – від 30 до 240 т/год.
  • Обсяг складу зберігання – до 1000 т.
  • Одночасне розвантаження – 1-2 вагони, з двох приямків.
  • Одночасне відвантаження – 2-4 автоцементовози.

 Комплектація складу цементу:

  • Пневмокамерний насос “Beaver”, об’ємом від 0,5 до 5 м3, в кількості від 1 до 4 шт.
  • Затворні механізми та транспортні клапани/засувки – від 3 шт.
  • Блок пневмоуправління та автоматики ШУПКН 20-50 – 1-4 шт.
  • Приймальний бункер об’ємом від 55 м3 – 1шт.
  • Віброконус у зборі – від 4 шт.
  • Опорні металоконструкції залізничного прольоту – комплект.
  • Система “Aero C” – 4шт. (за потребою).
  • Система “Aero C+” – 2шт. (за потребою).
  • Ангар з металоконструкцій для приймання вагонів  – 1шт.
  • Система ефективної аспірації виробництва – 1 шт. (за проектом).
  • Сілоса від 80 м3. – 2шт.
  • Опорні металоконструкції складу – 1 шт. (за проектом).
  • Побутові та технічні приміщення – 1 шт. (за згодою).
  • Система аспірації приймальних ємностей – комплект.
  • Елементи та вузли трубопроводу Ду 80-200мм. – комплект (за проектом).
  • SCADA система необхідного рівня доступу – комплект.
  • Компресорна установка продуктивністю від 5 м3/хв, тиском Р=0,8 МПа – від 1шт. (за згодою).
  • Ресівер/повітрозбірник об’ємом від 0,9 до 20 м3 – від 1шт.

 

Прирейковий склад сипучих матеріалів об'ємом до 1400 т.

 Склад цементу об’ємом до 1400 тонн, на базі пневмокамерного насоса нового покоління “Beaver “, загальною продуктивністю від 30 до 240 тонн на годину, сумарним енергоспоживанням від 50 кВт-год.

Основні параметри: 

  • Собівартість  приймання, зберігання та відвантаження – 20-30 руб./т.
  • Споживана потужність – від 50 кВт/год.
  • Питомі витрати електроенергії при розвантаженні вагонів, в межах – 0,9-1,2 кВт-год на тонну.
  • Пропускна здатність – від 30 до 240 т/год.
  • Обсяг складу зберігання – до 1400 т.
  • Одночасне розвантаження – 1-2 вагони, з двох приямків.
  • Одночасне відвантаження – 2-4 автоцементовози.

 Комплектація складу цементу:

  • Пневмокамерний насос “Beaver”, об’ємом від 0,5 до 5 м3, в кількості від 1 до 4 шт.
  • Затворні механізми та транспортні клапани/засувки – від 3 шт.
  • Блок пневмоуправління та автоматики ШУПКН 20-50 – 1-4 шт.
  • Приймальний бункер об’ємом від 55 м3 – 1шт.
  • Віброконус у зборі – від 4 шт.
  • Опорні металоконструкції залізничного прольоту – комплект.
  • Система “Aero C” – 4шт. (за потребою).
  • Система “Aero C+” – 2шт. (за потребою).
  • Ангар з металоконструкцій для приймання вагонів  – 1шт.
  • Система ефективної аспірації виробництва – 1 шт. (за проектом).
  • Сілоса від 80 м3. – 2-6 шт.
  • Опорні металоконструкції складу – 1 шт. (за проектом).
  • Побутові та технічні приміщення – 1 шт. (за згодою).
  • Система аспірації приймальних ємностей – комплект.
  • Елементи та вузли трубопроводу Ду 80-200мм. – комплект (за проектом).
  • SCADA система необхідного рівня доступу – комплект.
  • Компресорна установка продуктивністю від 5 м3/хв, тиском Р=0,8 МПа – від 1шт. (за згодою).
  • Ресівер/повітрозбірник об’ємом від 0,9 до 20 м3 – від 1шт.

 

Прирейковий склад сипучих матеріалів обсягом 2000-6000 т.

 Склад цементу об’ємом до 2400 тонн, на базі пневмокамерного насоса нового покоління “Beaver ” , загальною продуктивністю від 30 до 240 тонн на годину, і вище, сумарним енергоспоживанням від 50 кВт-год.

Основні параметри: 

  • Собівартість  приймання, зберігання та відвантаження – 20-30 руб./т.
  • Споживана потужність – від 50 кВт/год.
  • Питомі витрати електроенергії при розвантаженні вагонів, в межах – 0,9-1,2 кВт-год на тонну.
  • Пропускна здатність – від 30 т/год.
  • Обсяг складу зберігання – до 6000 т.
  • Одночасне розвантаження – 1-4 вагони, з двох приямків.
  • Одночасне відвантаження – 2-6 автоцементовозів.

 Комплектація складу цементу:

  • Пневмокамерний насос “Beaver”, об’ємом від 0,5 до 5 м3, в кількості від 1 до 4 шт.
  • Затворні механізми та транспортні клапани/засувки – від 3 шт.
  • Блок пневмоуправління та автоматики ШУПКН 20-50 – 1-4 шт.
  • Приймальний бункер об’ємом від 55 м3 – 1шт.
  • Віброконус у зборі – від 4 шт.
  • Опорні металоконструкції залізничного прольоту – комплект.
  • Система “Aero C” – 4шт. (за потребою).
  • Система “Aero C+” – 2шт. (за потребою).
  • Ангар з металоконструкцій для приймання вагонів  – 1шт.
  • Система ефективної аспірації виробництва – 1 шт. (за проектом).
  • Сілоса від 80 м3. – 2-6 шт.
  • Опорні металоконструкції складу – 1 шт. (за проектом).
  • Побутові та технічні приміщення – 1 шт. (за згодою).
  • Система аспірації приймальних ємностей – комплект.
  • Елементи та вузли трубопроводу Ду 80-200мм. – комплект (за проектом).
  • SCADA система необхідного рівня доступу – комплект.
  • Компресорна установка продуктивністю від 5 м3/хв, тиском Р=0,8 МПа – від 1шт. (за згодою).
  • Ресівер/повітрозбірник об’ємом від 0,9 до 20 м3 – від 1шт.

 

Реконструкція малоефективних та енерговитратних виробництв

Реконструкція прирейкового складу цементу

Наша компанія займається реконструкцією малоефективних та енерговитратних виробництв.

У 2015 році нами було реконструйовано та запущено в роботу залізничний приямок прирейкового складу цементу в м. Санкт-Петербург.

>

Причинами звернення замовника до нашої компанії стали кілька існуючих проблем:

  1. Морально застаріле обладнання, яке потребує постійного та витратного обслуговування.
  2. Потреба скоротити високу витрату електроенергії на виробництві.
  3. Недостатня продуктивність перевалки цементу
  4. Незручність вивантаження цементу з вагонів типу “хопер”
  5. Екологія та високі витрати на систему аспірації

У цьому проекті ми використовували абсолютно нові, раніше ніким і ніде не застосовувані технології та принципи роботи з цементом.

За рахунок застосування пневмокамерних насосів нового покоління «Beaver» і більш ефективного принципу приймання цементу з вагону, нам вдалося домогтися зниження питомих енерговитрат на транспортування цементу з 19,0 кВт-год/т до 0,8-1,0 кВт-год/т, майже в 20 разів.

При цьому збільшити продуктивність з 35 до 70 т/год., забезпечивши при цьому зручність та швидкість вивантаження цементу з вагона.< /p>

 


 

Основні переваги даної пропозиції, це – мала витрата повітря, у рази збільшена надійність обладнання, елементів та вузлів трубопроводу, знижені витрати електроенергії та вирішено низку завдань зі скорочення витрат на аспіраційні системи очищення повітря.

** – У цьому проекті реалізовано нові підходи до транспортування цементу. Одним з них є запатентований, метод врізання трубопроводу, що транспортує, у випускний конус силосу, на основі принципів “Технології пневмообладнання”, забезпечивши позитивний ефект у скороченні енерговитрат. У світовій практиці лише нами реалізовано цей спосіб транспортування матеріалу в силос.

На нашому сайті Ви знайдете відео на тему: “Реконструкція прирейкового складу цементу”

Після попереднього аналізу нами було розроблено проект на основі “Beaver technology”, з його подальшою реалізацією на даному виробництві.

 

 


Залишіть заявку та дізнайтесь точну вартість обладнання:

Запит техніко-комерційної пропозиції