Пневмокамерний насос “Бівер”
- Пневмокамерні насоси нового покоління “Beaver”
- Постачання обладнання та комплектуючих
- Пневмотранспортні лінії та системи
- Обладнання та споруди приймання, зберігання та видачі матеріалу
Пневмокамерний насос нового покоління "Бівер"
Пневмокамерний насос «Бівер» відноситься до нового покоління камерних насосів і призначений для пневмотранспорту сипучого матеріалу в щільному шарі із середньою швидкістю 2÷3 м/с трубопроводами від Ду 50 до 300мм.
Розрахунок пневмотранспорту:
Продуктивність транспортування залежить від об’єму камери насоса та становить від 5 до 600 т/год. Місткість камерного насоса під конкретне завдання може бути від 0,2 до 60 м3. Насоси можуть послідовно з’єднуватися в пневмотранспортну лінію через кожні 200-300 метрів для транспортування на великі (будь-які) відстані.
При цьомуПри цьому витрати стисненого повітря будуть 12-16 нм3 атмосферного повітря (0,50-1,125 кВт-год електроенергії) на тонну матеріалу в кожному насосі.
Камерні насоси «Бівер»вперше реально здійснюють транспортування сипучих матеріалів у «щільному шарі» при щільності транспортованої матеріальної пульпи 0,6-0,9 т/м3.
Це дає можливість застосування пневмотранспорту там, де раніше він не використовувався.
Технічні характеристики насоса “Бівер”
Основні характеристики | Характеристика | Од. | 300Б | 500Б | 1000Б | 1500Б | 3000Б | 5000Б | 10000Б | 15000Б | 20000Б |
Об’єм камери насоса | м3 | 0,3 | 0,5 | 1 | 1,5 | 3 | 5 | 10 | 15 | 20 | |
Продуктивність* (при густині 1000кг/м3) | т/ч | 5 | 10 | 25 | 40 | 60 | 85 | 115 | 160 | 200 | |
Дальність транспортування* | м | 50 | 80 | 90 | 100 | 120 | 180+ | 200+ | 200+ | 200+ | |
Максимальна висота підйому для матеріалу щільністю 1000кг/м3 | м | 15 | 20 | 25 | 30 | 30 | 30 | 40 | 40 | 40 | |
Стандартний робочий тиск насоса (СРДН) | МПа | 0,15-0,3 | 0,15-0,4 | 0,15-0,4 | 0,15-0,5 | 0,2-0,5 | 0,3-0,6 | 0,3- 0,7 | 0,3- 0,7 | 0,3- 0,7 | |
Питома витрата нормалізованого повітря при СРДН | Нм3/т | 4-8 | 6-10 | 6-10 | 6-12 | 8-12 | 12-15 | 16-24 | 16-24 | 16-24 | |
Середня питома витрата стисненого повітря | м3/т | 2,4 | 2,5 | 2,6 | 2,6 | 2,6 | 2,6 | 2,8 | 2,8 | 2,8 | |
Середня витрата повітря | Нм3/хв | 0,5 | 1,4 | 3,5 | 6 | 10 | 20 | 40 | 54 | 67 | |
Середні питомі витрати електроенергії | кВт-год/т | 0,54 | 0,72 | 0,72 | 0,81 | 0,9 | 1,22 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | |
Середні витрати енергії | кВт-год | 2,7 | 7,2 | 18 | 32,4 | 54 | 103,7 | 207 | 288 | 360 | |
Діаметр транспортної магістралі, від | мм | 60 | 80 | 100 | 100 | 150 | 150 | 200 | 200 | 200 | |
Діаметр насосу | мм | 750 | 950 | 1250 | 1450 | 1850 | 1850 | 2050 | 2450 | 2450 | |
Висота насоса, макс. | мм | 1050 | 1450 | 1650 | 2050 | 2300 | 2800 | 3400 | 4250 | 5200 | |
Максимальна маса | кг | 400 | 600 | 1150 | 1250 | 2000 | 2500 | 3300 | 4000 | 5400 |
*Дальність, висота транспортування та продуктивність насоса залежить від конкретних умов та вимог. Дальність і висота може бути збільшена за рахунок зменшення продуктивності і навпаки, продуктивність може бути збільшена за рахунок зменшення довжини трубопроводу, що транспортує.
Комплектація Бівер “Стандарт” | Комплектуючі | Од. | 300Б | 500Б | 1000Б | 1500Б | 3000Б | 5000Б | 10000Б | 15000Б | 20000Б |
Шиберний затвор Ду 100 мм | шт | 1 | 1 | 1 | – | – | – | – | – | – | |
Шиберний затвор Ду 150 мм | шт | 1 | 1 | – | 1 | 1 | 1 | – | – | – | |
Шиберний затвор Ду 200 мм | шт | – | – | 1 | – | – | – | 1 | 1 | 1 | |
Шиберний затвор Ду 300 мм | шт | – | – | – | 1 | 1 | 1 | – | – | – | |
Шиберный затвор Ду 400 мм | шт | – | – | – | – | – | – | 1 | 1 | 1 | |
Дисковий поворотний затвор Ду 50 мм | шт | 1 | 1 | 1 | 1 | – | – | – | – | – | |
Дисковий поворотний затвор Ду 80 мм | шт | – | – | – | – | 1 | 1 | – | – | – | |
Дисковий поворотний затвор Ду 100 мм | шт | – | – | – | – | – | – | 1 | 1 | 1 | |
Дисковий поворотний затвор Ду 150 мм | шт | 1 | 1 | – | – | – | – | – | – | – | |
Дисковий поворотний затвор Ду 200 мм | шт | – | – | 1 | – | – | – | – | – | – | |
Дисковий поворотний затвор Ду 300 мм | шт | – | – | – | 1 | 1 | 1 | – | – | – | |
Дисковий поворотний затвор Ду 400 мм | шт | – | – | – | – | – | – | 1 | 1 | 1 | |
Сигналізатор граничного рівня | шт | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Перетворювач тиску | шт | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Регульований запобіжний клапан | шт | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Мікрохвильовий датчик руху | шт | – | – | – | – | – | – | 1 | 1 | 1 |
* Встановлення шиберного або дискового поворотного затвора
EBRO-Armaturen; Xurox; CMO; Genebre
Шафи керування | Характеристика | Ед. | 300Б | 500Б | 1000Б | 1500Б | 3000Б | 5000Б | 10000Б | 15000Б | 20000Б |
Блок пневмоуправління БПУ 20 | шт | 1 | 1 | – | – | – | – | – | – | – | |
Блок пневмоуправління БПУ 50 | шт | – | – | 1 | 1 | – | – | – | – | – | |
Блок пневмоуправління БПУ 80 | шт | – | – | – | – | 1 | 1 | – | – | – | |
Блок пневмоуправління БПУ 100 | шт | – | – | – | – | – | – | 1 | 1 | 1 | |
Шафа автоматики на комплект. “ОВЕН” або “SIEMENS” | шт | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Основні конкурентні переваги системи пневмотранспортування насосами «Beaver», що працюють на основі принципу «Технології пневмообладнання»
Пневмокамерний насос і устаткування, що входять до складу лінії, варто розглядати не як окремі об’єкти, а як єдину «систему пневмотранспорту», в яку входить як сам насос, так і транспортна магістраль з усіма її елементами і вузлами, що мають, іноді, вирішальне значення в процесі пневмотранспорту матеріалу. Принципова відмінність даної системи пневмотранспорту, від інших і схожих за назвою, полягає у способі переміщення матеріалу у трубі. Пневмокамерні насоси «Бівер» переміщують матеріал трубою у щільному шарі зі швидкістю 1-3 м/с, залежно від матеріалу. Реалізація цього процесу, в порівнянні з іншими способами переміщення сипких матеріалів, тягне за собою низку серйозних переваг, у тому числі:
- У рази знижена витрата повітря, більше ніж у 5 разів, на транспортування матеріалу в порівнянні з аналогічними способами пневмотранспорту, як наслідок економія на споживанні енергоресурсів та висока окупність залежно від продуктивності.
- Можливість використання компресорного обладнання з невисокою продуктивністю.
- Зведений до мінімуму абразивний вплив на елементи та вузли трубопроводу (в сотні разів порівняно із струменевим пневмотранспортом), немає необхідності в придбанні «абразивостійких відводів», як наслідок, дуже високий показник збереження фізичних та механічних властивостей матеріалу після закінчення процесу транспортування.
Надійність роботи всієї системи пневмотранспорту зросла, у тому числі, за рахунок зниження швидкостей переміщення матеріалу в трубі в десятки, а то й сотні разів, і, як правило, збільшеного ресурсу роботи обладнання на знос.
